αṉģεlïсα

Alla inlägg den 4 september 2010

Av angelica nordin - 4 september 2010 20:00

äntligen hemma igen, och de var svårt att låta bli att lägga sig i sängen.. :)

kall som ett isdjur !!

ska snart äta middag, så här sent  :o

men iallafall vann damerna med 0-1  så grattis till dom !

och mitt lag har match imorgon, inte så tggade eftersom jag har annat att tänka på, eller jag har ju bara en sak att tänka på och de är att pigg till imorgon!

är inte så värst pigg ju nu..

men iallafall möter vi fanna 95 hemma i morron kl 18..

men nu har jag inte tid att sitta är och skriva massa strunt  :)


// angelica


Av angelica nordin - 4 september 2010 14:41

ojojoj, nu har jag försökt mig på blogg.se och de var ingen höjdare precis ! 

blev bara fel helatiden. så jag tror jag stannar här ett tag till,  :)

tills jag fixat bloggen klart   :)


och min laptop äre typ nå fel på, de är inget som funkar den här helgen !!

men vi får hoppas på vinst för damerna iaf, för snart åker vi mot månkarbo och kollar på lite fotboll jag,mamma och milla  :)

nej, nu ska jag göra nått annat än att sitta här vid den här random datan !


// angelica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


min blogg, mina saker !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards